Ihana biisi!

Ole mun sinä voit vain  kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje
kokonaan tämä elämä vierelläin kulje

Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi


Sinä vain
ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain
yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain
joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain
olet aina ainoain

Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta

Sinä vain
ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain
yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain
joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain
olet aina ainoain.


Viime päivinä on BB:n takia tullu tuota  biisiä kuunneltua, ihana sanat! Viime päivät on myös tullu aika  paljon mietittyä noita rakkaus ja ihastumis juttuja. Jostakin syystä se taas alkaa tällai keskitalven ja joulun alla tuntua, että olis kiva kun olis joku. Mutta siis BB:ssä tuota biisiä soitettin, joten sieltä olen sen poiminu. BB:stä vielä sen verran, että Aso oikeasti ansaitsi voittonsa.

Askarrella en ole hirveästi ehtinyt, yhden leimakuvan olen värittäny! Jee! :D Lauantaina täällä oli joulumyyjäiset, olimme luokkani kanssa siellä myymässä ja paikalle menessäni minua odotti ihana yllätys, Piia oli tuonut minulle ihanan joulumuistamisen/ synttärilahjan, upean Sisusta Tildan tapaan kirjan.


Tuon kirjan ohjeella olisi tarkoitus tehdä tulevalle kummilapselleni pupu ja muille veljieni- ja siskonilapsille myös, joko puput tai oravat. Niistä kuvia sitten kun saan ne aikaiseksi.

Askarrella en ole taaskaan liiemmin ehtinyt. Tämä blogi muuttuu kohta enemmän höpöttely- kun askartelublogiksi, kun jauhan täällä vain omia asioitani ja kun ei aika riitä askarteluun. :D:D

Vielä olis kavereiden joululahjoista muutama tekemättä, joten viikonloppuna niiden pariin. :D Nyt lenkille ja huomenna sitten alkaa pupujen ompelu.


Unikukka