Nyt on ollut tämä viikko täynnä menoa ja meininkiä, kun sisko tuli perheensä kanssa kyläilemään. Käytiin Ikeassa, josta mukaan tarttui kynttilöitä, tossut, kangasta ja rasioita. Siskon tyttärien kanssa tuli askarreltua muutama kortti. Tytöt kovasti ihailivat tekemiäni joulu- ja syntymäpäivä kortteja, joita minulla on valmiina kahdessa laatikossa.

Jouluakin olen jo suunnitellut. Kavereiden lahjat on jo LÄHES päätetty ja omiakin toiveita koottu listaksi. LIsta sisältää mm. Singstar- Suomirokkia-pelin, muutaman Muumi-mukin, paperinauhan lahjakortin, pastellin sävyiset promarkerit, Salkkarit-lautapelin ja pari Salkkari kirjaa. 

Joulu koristuksetkin on suunnilleen päätetty ja joululoman ohjelma. Jouluaaton vietän kotona, ja sisko tulee (ainakin näillä näkymin) silloin myös perheensä kanssa käymään, sitten menen heidän kyydillään Uuden vuoden aatoksi heille, ja sieltä tulen kotiin jossakin vaiheessa, ennen kuin koulu alkaa.

Tätä blogin pitämistäkin olen miettinyt. Olen miettinyt tämän lopettamista, ja sitten olen miettinyt syitä, miksi tätä jatkaisi. En ole saanut ratkaistua tätä kysymystä vielä, mutta eiköhän tuo ala tässä seljetä kun näkee miten aika alkaa riittämään ja että onko täällä kävijöitä.


Nyt pikku päikkäreille!


Unikukka